LOST KITTEN
Els nens i nenes de 3r hem treballat la comprensió lectora en anglès. A racons llegim per parelles un llibre i després fem unes activitats relacionades amb la lectura. El llibre que hem llegit ha estat LOST KITTEN.
Aquesta és la història:
Toby the kitten wakes up.
Oh, no. Where am I?
Toby sees a bird.
I’m lost. Can you help me?
I’m sorry. I can’t help you. I live here in this nest.
Toby sees a spider.
I’m lost. Can you help me?
I’m sorry. I can’t help you. I live here in this web.
Toby sees a bat.
I’m lost. Can you help me?
This is your house.
Hi, Mummy!
I’m home!
Una de les activitats era dir on vivien els animals. Ha quedat així:
The bird lives in a nest.
The spider lives in a web.
The kitten lives in a house.
The cat lives in a house.
Classe 3r
